7atem33
مع حاتم الحياه احلى



 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول


شاطر | 
 

 معاك ربع جنيه هتعمل بيه ايه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 1458
شوف حالك : 2062
7atem33 : 1
تاريخ التسجيل : 15/05/2009

مُساهمةموضوع: معاك ربع جنيه هتعمل بيه ايه   الجمعة يوليو 31, 2009 5:33 pm

تعالو نشوف القصة دى
وبعدين نحكم

مرة واحد كان معاه ربع جنيه
ففكر يعمل بيه إيه

يشرب عصير قصب و لا يركب الأتوبيس فقال

أنا لو ركبت الأتوبيس هيبقي في حل من إثنين
يإما هقف أو هقعد

لو وقفت مش هيبقي في أي مشكلة
لكن لو قعدت هيبقي في حل من إثنين

يإما هيقعد جنبي راجل أو تقعد جمبي ست
أنا لوقعد جمبى راجل مفيش مشكلة

لكن لو قعدت جمبى ست هيبقي فيحل من إثنين

لإما هنعجب ببعض يإما مش هنعجب ببعض
لو مأعجبناش ببعض مفيش مشكلة

لكن لو أعجبنا ببعض هيبقي في حل من إثنين

يإما هنتجوز يأما مش هنتجوز

لو مإتجوزناش مفيش مشكلة
لكن لو إتجوزنا هيبقي في حل من إثنين

يإما هنخلف يأما مش هنخلف

لو مخلفناش مفيش مشكلة
لكن لو خلفنا هيبقي في حل من إثنين

يإما هنخلف ولد أو بنت
لو خلفنا بنت مفيش مشكلة

لكن لو خلفنا ولد هيبقي في حل من إثنين

يإما هيستقيم أو هينحرف

لو إستقام مفيش مشكلة
لكن لو إنحرف هيبقي في حل من إثنين

يإما يدمن أو مش هيدمن

لو مأدمنش مفيش مشكلة
لكن لو أدمن هيبقي في حل من إثنين

يإما هيبقي معاه فلوس أو معهوش

لو كان معاه فلوس مفيش مشكلة

لكن لو كان عايز فلوس هيبقي في حل من إثنين
يإما هيسرقني أو هيقتلني

لو سرقني مفيش مشكلة لكن لو قتلني

.. يقتلني ؟؟!!!!!!!!!

لا ياعم أنا أشرب عصير قصب أحسن

مالة القصب وحش القصب
دا حتى مفيد القصب






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://7atem33.lolbb.com
أألدمعة
مشرف البيت بيتك
مشرف البيت بيتك
avatar

عدد المساهمات : 2139
شوف حالك : 2262
7atem33 : 16
تاريخ التسجيل : 09/07/2009
العمر : 22

مُساهمةموضوع: رد: معاك ربع جنيه هتعمل بيه ايه   السبت أغسطس 01, 2009 9:59 am

ههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههه
واااااااااااااااو
دي قصة في غاية الروعة
ههههههههههههههههههههههه
الله عليك يا حاتم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ouyuon eagle
المشرف العام للاسلاميات
المشرف العام للاسلاميات
avatar

عدد المساهمات : 564
شوف حالك : 754
7atem33 : 1
تاريخ التسجيل : 26/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: معاك ربع جنيه هتعمل بيه ايه   الأحد أغسطس 02, 2009 1:05 am

ايه ده يا حاتم
دا انته خليك الربع جنيه اتكسف يا راجل
بجد مش راضي يعمل اي حاجه في السوق
مستني الراجل لما يقرر هو هيعمل ايه بالربع التاني اللي لقيه وهو بيشرب العصير
ابقي طمني عليه وقوله لو لقيت المحفظه رجعها لصاحبها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 1458
شوف حالك : 2062
7atem33 : 1
تاريخ التسجيل : 15/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: معاك ربع جنيه هتعمل بيه ايه   الأحد أغسطس 02, 2009 1:11 am

هههههههههههههههههههههههههه
لالالالالالالالالالالالالا
هوه فيه حد بيلاقى محفظه ويرجعها
يا بنى اللى بيلاقى محفظه بيروح يشرب بيها عصير
من عند البطل
هههههههههههههههههههههه
انت نسيت ولا ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://7atem33.lolbb.com
ouyuon eagle
المشرف العام للاسلاميات
المشرف العام للاسلاميات
avatar

عدد المساهمات : 564
شوف حالك : 754
7atem33 : 1
تاريخ التسجيل : 26/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: معاك ربع جنيه هتعمل بيه ايه   الأحد أغسطس 02, 2009 1:17 am

اه اكيد
بس يمكن عندوا شويه من الاحمر وبيشجع البطالمه وهياخد اللي فيها وهيرجعها
هههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أألدمعة
مشرف البيت بيتك
مشرف البيت بيتك
avatar

عدد المساهمات : 2139
شوف حالك : 2262
7atem33 : 16
تاريخ التسجيل : 09/07/2009
العمر : 22

مُساهمةموضوع: رد: معاك ربع جنيه هتعمل بيه ايه   الأحد أغسطس 02, 2009 8:30 am

ههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههه
دنتو مافيا بقى
هههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههه
ايه دا يا شباب مش هيك
الواحد اذا بلاقي محفظة بروح بسئل عن صاحبها
و لا ايه
مش كدا علموكو بالمدرسة ايه دا يا شباب
هههههههههههههههههه
دنتو فعلن مافيا
ههههههههههههههههههه
هههههههههههههههه
ههههههههههههههههه
الله عليكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 1458
شوف حالك : 2062
7atem33 : 1
تاريخ التسجيل : 15/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: معاك ربع جنيه هتعمل بيه ايه   الإثنين أغسطس 03, 2009 12:00 am

دا كان زمان دمعه
دلوقتى اللى يلاقى مفظه ياخد الى فيها وبعد كده
فو فيها اوراق مهمه
روح كمان يطلب فلوس علشان يرجع الورق المهم ده
ههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههه
ولا ايه يا ايجل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://7atem33.lolbb.com
ouyuon eagle
المشرف العام للاسلاميات
المشرف العام للاسلاميات
avatar

عدد المساهمات : 564
شوف حالك : 754
7atem33 : 1
تاريخ التسجيل : 26/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: معاك ربع جنيه هتعمل بيه ايه   الإثنين أغسطس 03, 2009 1:46 am

ولاد الحرام مخلوش لولاد الحرام حاجه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ouyuon eagle
المشرف العام للاسلاميات
المشرف العام للاسلاميات
avatar

عدد المساهمات : 564
شوف حالك : 754
7atem33 : 1
تاريخ التسجيل : 26/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: معاك ربع جنيه هتعمل بيه ايه   الإثنين أغسطس 03, 2009 1:48 am

ولاد الحرام مخلوش لولاد الحرام حاجه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أألدمعة
مشرف البيت بيتك
مشرف البيت بيتك
avatar

عدد المساهمات : 2139
شوف حالك : 2262
7atem33 : 16
تاريخ التسجيل : 09/07/2009
العمر : 22

مُساهمةموضوع: رد: معاك ربع جنيه هتعمل بيه ايه   الإثنين أغسطس 03, 2009 10:24 am

خطأ ايجل

واولاد الحرام مخلوش لولاد الحلال حاجة
و بعدين حاتم انا عن نفسي لو بلاقي شي بروح اسئل عنو
حتى لو شي بسيط فكيف لو يكون محفظة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ناتالي



عدد المساهمات : 16
شوف حالك : 17
7atem33 : 10
تاريخ التسجيل : 03/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: معاك ربع جنيه هتعمل بيه ايه   الإثنين أغسطس 03, 2009 5:55 pm

هههههههههههههههه

الله عليك يا ادمن
رائع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 1458
شوف حالك : 2062
7atem33 : 1
تاريخ التسجيل : 15/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: معاك ربع جنيه هتعمل بيه ايه   الإثنين أغسطس 03, 2009 8:47 pm

انتى الاروع نتالى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://7atem33.lolbb.com
ouyuon eagle
المشرف العام للاسلاميات
المشرف العام للاسلاميات
avatar

عدد المساهمات : 564
شوف حالك : 754
7atem33 : 1
تاريخ التسجيل : 26/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: معاك ربع جنيه هتعمل بيه ايه   الأربعاء أغسطس 05, 2009 2:39 am

مش بقولك لسه عايشه مع القديم
المثل الجديد بيقول
ولاد الحرام مخلوش لولاد الحرام حاجه

انسي الماضي وقكري في المستقبل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
THE LITTLE MERMAID
مشرف التهانى والترحيب
مشرف التهانى والترحيب
avatar

عدد المساهمات : 1199
شوف حالك : 1342
7atem33 : 10
تاريخ التسجيل : 06/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: معاك ربع جنيه هتعمل بيه ايه   الخميس أغسطس 06, 2009 8:01 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

جامدة جدااااااااااااااااااااااااااا
اما ربع جنية وعمل كدة امال بقى لو كان نص ولا جنية كان عمل اية هاجر امريكا ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

_________________


في ناس بنشوفها بالالوان وناس جواها مش بيبان
وناس ابيض وناس اسود وناس محتاجه بس امان
واكترناس تأمنهم مايجي الجرح غيرمنهم
وناس انت بعيدعنهم بتنسي معاهم الايام



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 1458
شوف حالك : 2062
7atem33 : 1
تاريخ التسجيل : 15/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: معاك ربع جنيه هتعمل بيه ايه   الجمعة أغسطس 07, 2009 2:49 am

امريكا ايه يا بنتى
ده كان هيهاجر للمريخ
وكمان كان هيزيد معاه ربع جنيه مخروم
علشان لما ينزل الارض يدوخ نفس الدوخه دى

بجد منوره المنتدى كله كوريه
ياا رب يكون المنتدى غجبك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://7atem33.lolbb.com
hadeer
مشرف
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 516
شوف حالك : 528
7atem33 : 10
تاريخ التسجيل : 16/07/2009
العمر : 22

مُساهمةموضوع: رد: معاك ربع جنيه هتعمل بيه ايه   الجمعة أغسطس 07, 2009 4:50 pm

ههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
دا بجد راجل فظيع ومفيش مشكلة
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 1458
شوف حالك : 2062
7atem33 : 1
تاريخ التسجيل : 15/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: معاك ربع جنيه هتعمل بيه ايه   الجمعة أغسطس 07, 2009 10:23 pm

هههههههههههههههههههه
بالعكس ده راجل تمام التمام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://7atem33.lolbb.com
THE LITTLE MERMAID
مشرف التهانى والترحيب
مشرف التهانى والترحيب
avatar

عدد المساهمات : 1199
شوف حالك : 1342
7atem33 : 10
تاريخ التسجيل : 06/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: معاك ربع جنيه هتعمل بيه ايه   السبت أغسطس 08, 2009 6:06 pm

المريخ
يروح عطارد ويريحنا الشمس هناك حتقوم معاة بالواجب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقه الورود
مشرف قسم الكمبيوتر
مشرف قسم الكمبيوتر
avatar

عدد المساهمات : 533
شوف حالك : 924
7atem33 : 10
تاريخ التسجيل : 11/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: معاك ربع جنيه هتعمل بيه ايه   السبت أغسطس 08, 2009 6:23 pm

هههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hadeer
مشرف
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 516
شوف حالك : 528
7atem33 : 10
تاريخ التسجيل : 16/07/2009
العمر : 22

مُساهمةموضوع: رد: معاك ربع جنيه هتعمل بيه ايه   الأحد أغسطس 09, 2009 7:51 am

دا بخيل جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
اعووووووووووووووووووووووووووووووووووذ بالله
هههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
معاك ربع جنيه هتعمل بيه ايه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
7atem33 :: البيت الكبير :: البيت بيتك-
انتقل الى: